Itse olen nyt 13-vuotias tyttö, ja ihmettelen kovasti, että miksi kaikkien
pitää koko ajan olla jonku kans ja sillee vähä niinku seurustella?
Mä en oo koskaa ollu kenenkään kans, mut on mulla tietty melkosen monta
kaveri poikaa ja niitten kans vietänki aikaa.
Nykyään kaikki 8-9 vuotiaatkin valittaa silleen et:
"Kamalaa! Mä en oo ollu viel kenenkää kans, mun pitäs varmaa kysyy tota
Petterii! Siis ihan hirveetä."
Jotai tota tyyliä, onko aina pakko olla jonku pojan kans?? : /
Mä oon sitä mieltä, että ei tartte seurustella ennenku on 15-16 vuotta, mut
pitäs alkaa tutustumaan poikiin jo nuorempana. HUOM! Tutustua, ei olla
niitten kans. Seki on nii ihmeellistä, jos joku 12-vuotias ei oo koskaa
suudellu ketää. Musta siinäkää ei oo mitää ihmeellistä.
En itekkää oo pussaillu kenenkää kans, paitsi joskus pullonpyörityksessä.
Ottakaa kantaa asiaan, jos kiinnostaa! :D
Tahdon mahollisimman monta erilaista vastausta, jospa löytyisi ees muutama
jjärkevä tyyppi....